Olin tänään Joonaksen kanssa pitsalla, isoveli kun saa aina sopivasti pitäjältä alennusta. Juteltiin musiikista ja elokuvista sekä koulun alkamisesta. Vaikka minulla on toinenkin veli, Jesse joka on kaksoseni, olen oikeastaan paljon enemmän samanlainen kuin Joonas. Kuuntelemme samanlaista musiikkia ja olemme molemmat hieman rauhallisempia tyyppejä. Jesse on aina menossa milloin minnekkin, sillä on paljon kavereita.

Tullessamme Joonaksen kanssa kotiin Jesse oli kavereittensa kanssa keittiössä pelaamassa korttia. Sen kaverit on meijän koulusta ja mä tunnen ne oikeestaan yhtä hyvin kuin Jesse. Joonas painui omaan huoneeseensa kun mä Jessen ja sen kavereitten pyynnöstä pelasin yhen erän ristiässää.

Avattuani huoneeni oven, sen raosta syöksyi musta karvapallo. Olin vahingossa unohtanu Roonan huoneeseeni. Roona on meidän perheen vanha rouva, se on ollu meillä kenties vaikka kuinka kauan. Vanha maatiaiskissa, jonka haimme pentuna mummulasta. Mun huoneeni on aika pieni, mutta paras puoli siinä on, että se on kokonaan mun. Jesse ja Joonas kun joutuvat jakamaan omansa keskenään. Lapsena kun me ei viä asuttu omakotitalossa mulla ja Jessellä oli aina yhteinen huone, se oli sitä aikaa viä kun äidillä oli taipumus tehdä meistä kummastakin "saman näköisiä"

Koulu alkaa pian joten oon päättäny levätä nää viimeset lomapäivät kunnolla. Viimenen vuosi yläastettakin alkaa, joten aion opiskella ahkerasti. Mulla ei oo tietookaan mihin mä haluan tehdä yläasteen jälkeen. Mulla ei ees oo ollu koskaan minkäänlaista unelma ammattiakaan. Tiedän vain, että äiti haluis mun menevän lukioon niinku Joonaskin meni. Plääh... en jaksais ny tota opiskeluu jankata. Jessen kaverit lähti just ja äiti tuli äskettäin töistä ja valitti just mulle kuinka keittiö on sotkussa. Mä karjasin sille, että se on Jesse ja sen kaverit jos joku tässä paikassa sotkee. Se näytti ymmärtävän ja anto asian olla.

Mä oon nyt huoneessani kannettavalla, täällä mä saan olla aina rauhassa, vaikka Joonaksen ja Jessen huoneesta raikuva musiikki kuuluu tännekkin >:( Roona nukkuu nyt mun sängyllä, mustana pallona. . Mä sain isältä sen vanhan kannettavan koska se osti uuden, kirjottamisesta mä oon aina pitänykkin (vaikken mikään hyvä siinä olekkaan) mutta blogin pitäminen on mulle aika uutta puuhaa, kuitenkin näin ekan kirjustuksen jälkeen tää tuntuu ihan mukavalta hommalta:)